112: Τι πρέπει να κάνουν όσοι δεν παίρνουν τα μηνύματα της Πολιτικής Προστασίας

To 112 μπήκε πλέον για τα καλά στην ζωή μας και οι ειδοποιήσεις του έρχονται όλο και πιο συχνά στα κινητά μας. Τι πρέπει να κάνουμε όμως αν δεν έρχονται τα μηνύματα στο κινητό μας;

Τι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έλαβαν το μήνυμα

Η εν λόγω ειδοποίηση ελήφθη κατά κύριο λόγο από όσους έχουν τα λεγόμενα «έξυπνα κινητά», τα οποία διαθέτουν το απαραίτητο λογισμικό με την μέθοδο CBS, δηλαδή μέσω κεραιών κινητής τηλεφωνίας.

Για να μπορέσει όμως να διασφαλιστεί και σε αυτά τα τηλέφωνα η λήψη των ειδοποιήσεων πρέπει οι κάτοχοι τους να κατεβάσουν ένα πρόγραμμα.

Όσοι δεν διαθέτουν smart phone θα πρέπει να κάνουν εγγραφή στην πλατφόρμα του 112, ώστε να λαμβάνουν τις ειδοποιήσεις με SMS ή με φωνητικά μηνύματα σε κινητά και σταθερά. Για να μπορέσουν να κάνουν εγγραφή θα πρέπει να μπουν στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και στην πλατφόρμα του 112 και να ακολουθήσουν τις οδηγίες για κάθε περίπτωση.

https://www.civilprotection.gr/el/ypiresia-epikoinonion-ektaktoy-anagkis-112

Οι οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας αφορούν πρώτον τους κατόχους smart phone, που εάν δεν λαμβάνουν τις ειδοποιήσεις πρέπει να κάνουν κάποιες ρυθμίσεις, πατώντας την ένδειξη που αναφέρει «ορισμένες ρυθμίσεις», η οποία τους βγάζει στην επόμενη σελίδα, όπου υπάρχουν όλοι οι τύποι των κινητών και τους καθοδηγεί λεπτομερώς.

https://www.civilprotection.gr/el/cellbroadcasting

(παρέχονται οδηγίες ρύθμισης για κινητά Android, Apple, Samsung, Xiaomi, Nokia, Huawei, LG, Sony, Motorola, Alcatel.

Όσοι όμως δεν έχουν έξυπνα κινητά, πηγαίνουν στην ένδειξη «εγγραφή» της πλατφόρμας και συμπληρώνουν τα στοιχεία και τον τρόπο που επιθυμούν να λαμβάνουν τις ειδοποιήσεις.

https://112.gr/el-gr/