Σκόνη: Ο εχθρός κάθε υπολογιστή

Αν ο σταθερός σας υπολογιστής ή το laptop σας βρίσκεται στο γραφείο σας για πάνω από δύο χρόνια, τότε υπάρχουν νέα για σας. Έχει συσσωρευτεί σκόνη παντού, στους ανεμιστήρες, στην μητρική, στον σκληρό δίσκο και γενικότερα σε όλα τα εξαρτήματα του.

Ο χειρότερος εχθρός ενός υπολογιστή είναι η σκόνη και δυστυχώς είναι πολύ εύκολο να την μαζέψει αφού με την κίνηση των ανεμιστήρων χιλιάδες μικροσωματίδια πετούν μέσα στο κουτί.

Σίγουρα θα έχετε ακούσει ότι η σκόνη μειώνει την απόδοση του υπολογιστή, αλλά πόσο σοβαρό είναι αυτό; ας δούμε παρακάτω.

Μία από τις πιο κοινές εργασίες που πραγματοποιεί ένας τεχνικός είναι ο καθαρισμός ενός υπολογιστή. Σε αυτή την φωτογραφία μπορείτε να δείτε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Αυτός είναι ένας υπολογιστής που δεν είχε καθαριστεί ποτέ. Η σκόνη βρίσκεται σε στρώματα σε όλο το εσωτερικό και οι ανεμιστήρες επίσης έχουν ένα σκούρο στρώμα από σκόνη επάνω τους, σε σημείο που απορούσαμε πως λειτουργούσε ακόμα.

Η θερμοκρασία που ανέπτυσσε ο επεξεργαστής ήταν 39 βαθμούς και η ταχύτητα του ανεμιστήρα 3,276 στροφές. Ένας απλός καθαρισμός έριξε την θερμοκρασία 9 βαθμούς και η ταχύτητα του ανεμιστήρα αυξήθηκε κατά 419 στροφές. Αυξάνεται η ταχύτητα και η απόδοση του επεξεργαστή και φυσικά η διάρκεια ζωής του όπως και όλων των εξαρτημάτων του.

Η σκόνη όταν μιλάμε για οικιακό περιβάλλον δημιουργείται κυρίως από νεκρά κύτταρα του δέρματος. Στον χώρο εργασίας αποτελείται από μέταλλο, ξύλο, η πλαστικό, ανάλογα με το περιβάλλον. Τα σωματίδια σκόνης έχουν μέγεθος από μερικά χιλιοστά μέχρι αρκετά εκατοστά.
Μπορούν να μεταφέρουν επάνω τους υγρασία, χημικά και ανόργανα στοιχεία με την ροή του αέρα.

Όταν αρχίζει να μαζεύεται σκόνη το πρώτο πράγμα που μπλοκάρει είναι οι ανεμιστήρες που εμποδίζονται στην λειτουργία τους να ψύξουν τα εξαρτήματα του υπολογιστή. Στο τέλος τα κυκλώματα υπερθερμαίνονται με αποτέλεσμα να εμφανίζονται προβλήματα στη λειτουργία.

Η σκόνη επίσης μπορεί να εμποδίσει την επικοινωνία μεταξύ των καρτών του υπολογιστή και των καρτών μνήμης αφού μειώνει την αγωγιμότητα με αποτέλεσμα ο υπολογιστής να σταματήσει να λειτουργεί.

Στα laptop το κυριότερο πρόβλημα που βλέπουμε συχνά λόγω της σκόνης είναι οτι μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας κλείνει λόγω υπερθέρμανσης. Στα laptop ειδικά συνίσταται πάντοτε να έχουμε
βάση με ανεμιστήρα όπου θα το έχουμε τοποθετήσει και επίσης πρέπει να αποφεύγουμε να το ακουμπάμε επάνω σε κρεβάτια η καναπέδες αφού έτσι και μαζεύει σκόνη και μπλοκάρεται η κυκλοφορία αέρα στο εσωτερικό του.

Άλλες συσκευές που επηρεάζονται από την σκόνη είναι το πληκτρολόγιο και το ποντίκι, όπως και το CD/DVD όπου η σκόνη που μαζεύεται μπλοκάρει το πορτάκι η εμποδίζουν την σωστή ανάγνωση του δίσκου.

Δείτε το Video

Τι είναι το USB 3.1 – USB Type-C, USB 3.0 και Lighting – Ποιές οι διαφορές;

Αν παρακολουθείτε τα τεχνολογικά νέα θα έχετε διαπιστώσει την είσοδο στην αγορά των νέων USB 3.1 και USB Type-C, ποιές είναι όμως οι διαφορές; Ποιό χρειάζεστε και πόσο διαφορετικό είναι από το USB 3.0 η ακόμα και από το 2.0; Ας το δούμε αναλυτικά.

Τι είναι το USB Type-C;

Με την πάροδο των χρόνων το καλώδιο USB έχει αλλάξει αρκετές μορφές, από το γνωστό μέγεθος που χρησιμοποιούν όλα τα περιφερειακά όπως π.χ εκτυπωτές, ποντίκια, πληκτρολόγια μέχρι το μικρού μεγέθους το οποίο χρησιμοποιούν τα κινητά. Σίγουρα θα έχετε στο σπίτι σας αρκετών τύπων καλώδια USB και θα γίνεται μεγάλο μπέρδεμα.

Το UBS Type-C ήρθε να δώσει την λύση. Το USB Type-C είναι ένας προσδιορισμός της ίδιας της θύρας, είναι μικρό και ο στόχος του είναι να αντικαταστήσει τα USB Type-A και B όπως επίσης και τις δεκάδες άλλες micro και mini USB θύρες. Βασικά θα είναι το USB που θα τα αντικαταστήσει όλα και πάνω απ’όλα θα μπορεί να τοποθετηθεί από οποιαδήποτε πλευρά, έτσι ώστε οι μέρες που γυρίζατε δυό-τρείς φορές το USB μέχρι να βρείτε πως μπαίνει σωστά θα περάσουν αναπιστρεπτί. Μέσα στα επόμενα χρόνια το USB Type-C θα ξεκινήσει να γίνεται η πρωτεύουσα σύνδεση για όλες τις συσκευές όπως σταθεροί υπολογιστές, λάπτοπ, κινητά τηλέφωνα, ταμπλέτες και φωτογραφικές μηχανές.

Επειδή οι ανακοινώσεις για το Type-C και το USB 3.1, συνέπεσαν μην νομίζετε πως είναι τα ίδια. Το Type-C είναι απλά ένας τύπος σύνδεσης και μπορεί να τρέχει σε χαμηλότερη ταχύτητα ακόμα και σε αυτή του USB 2.0 οπότε δεν σημαίνει οτι θα έχετε με αυτό και την ταχύτητα και τις δυνατότητες του USB 3.1

Τι είναι το USB 3.1;

USB Type-A (συνηθισμένο) δεξιά και USB Type C (αριστερά)

Το USB 3.1 (η USB 3.1/gen 2) είναι ο διάδοχος του USB 3.0 που ξεχωρίζει από το μπλέ χρώμα του βίσματος. Το USB 3.1 έχει διπλάσια ταχύτητα από το 3.0 η οποία φτάνει τα 10 Gbps. Η ισχύ της τροφοδοσίας ρεύματος επίσης μπορεί να φτάσει και τα 100W και όπως και οι άλλες εκδόσεις USB είναι πλήρως συμβατή με τις προηγούμενες.

Οταν η σύνδεση Type-C συνδυαστεί με την 3.1. Τα 100W τροφοδοσίας έχουν την δυνατότητα να δώσουν ρεύμα και σε ολόκληρο laptop οπότε στο μέλλον τα βίσματα της τροφοδοσίας ρεύματος μπορεί όλα να γίνουν τύπου Type-C. Η σύνδεση Type-C μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ώς καλώδιο οθόνης η να μεταφέρει και το σήμα Video HDMI οπότε έτσι γίνεται πανταχού παρών.

Οπότε τι σημαίνει αυτό;

Παρόλο που το USB Type-C βγήκε στην αγορά, θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να κυριαρχήσει και ακόμα και τότε αυτό θα συμβεί κυρίως στις φορητές συσκευές, στους σταθερούς υπολογιστές και στα λάπτοπ. Μια αλλάγη που θα πάρει αρκετό καιρό με τοσά πολλά διαφορετικά βίσματα που κυκλοφορούν στην αγορά.

To USB Type-C συνδυάζει όλες τις τεχνολογίες και διασυνδέσεις

 

Η Asus έχει βγάλει ήδη μια μητρική με USB 3.1 την οποία μπορείτε να δείτε στον σύνδεσμο παρακάτω

https://www.asus.com/Motherboards/Z97DELUXEUSB_31/

 

USB Type-C vs Lighting

Το Lightning είναι μία διασύνδεση που δημιουργήθηκε από την Apple και  αντικατέστησε τον αρχικό σύνδεσμο σύνδεσης με ακροδέκτη 30 ακίδων. Υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά του καλωδίου Lighting.

Πρώτα απ’ όλα, τα καλώδια Lighting μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο στα προϊόντα της Apple (Προφανώς, επειδή έχει κατασκευαστεί από την Apple).

Δεύτερον, είναι ο σύνδεσμος 8 ακίδων και μπορεί να εισαχθεί είτε με την όψη προς τα πάνω είτε προς τα κάτω.

Τρίτον, διαθέτει πιστοποιημένο chip που ονομάζεται MFi (Made for iPhone / iPod / iPad), το οποίο έχει άδεια από την Apple. Μπορεί να υπάρχουν προβλήματα φόρτισης ή μεταφοράς, εάν τα καλώδια Lighting δεν περιέχουν τσιπ ελέγχου ταυτότητας.

Το USB Type-C υπερτερεί του Lighting σε όλες τις περιπτώσεις όπως θα δείτε και στον σύνδεσμο παρακάτω. Πρόσφατη δε απόφαση της Ευρωπαικής Ενωσης σπρώχνει την Apple προς το USB Type-C στο πλαίσιο ενός παγκόσμιου (Universal) τρόπου σύνδεσης των συσκευών

https://www.ethnos.gr/tehnologia/84514_i-apple-kontrarei-tin-eyropaiki-enosi-gia-ton-koino-fortisti

 

Πίνακας σύγκρισης του USB Type-C και του Lighting

 

Εφαρμογές για Android που σας σώζουν από ανεπιθύμητες κλήσεις

Προσοχή: Χρησιμοποιώντας εφαρμογές για το μπλοκάρισμα ανεπιθύμητων κλήσεων μπορεί να αποκλείσετε και κάποιο επείγον τηλεφώνημα ανάγκης οπότε πρέπει να ξέρετε ακριβώς τι κάνετε.

Είναι γεγονός ότι οι ανεπιθύμητες κλήσεις αποτελούν πλέον μέρος της ζωής μας αφού σχεδόν καθημερινά θα δεχθούμε κάποια, είτε με εμφανές το νούμερο είτε με απόκρυψη.

Αν και στις νέες εκδόσεις του Android όπως βλέπετε παρακάτω, υπάρχει ενσωματωμένη η επιλογή για απόρριψη κλήσεων.

Ωστόσο θα δούμε δύο δωρεάν εφαρμογές που προσφέρουν περισσότερες επιλογές και μπορείτε να τις εγκαταστήσετε και σε παλαιότερες εκδόσεις Android

1. Blockade

Μία πολύ απλή εφαρμογή που αναλαμβάνει να σας απαλλάξει από κλήσεις με απόκρυψη αριθμού. Διαθέτει ουσιαστικά μόνο τρεις επιλογές.

1. Block Private Numbers (Μπλοκάρισμα κλήσεων με απόκρυψη)

2. Allow Third Retry (να επιτραπεί η τρίτη κατά σειρά κλήση με απόκρυψη σε περίπτωση που μπορεί να είναι κάτι επείγον)

3. Show Notification (εμφανίζεται ενημέρωση σχετικά με πόσες κλήσεις μπλοκαρίστηκαν)

Ουσιαστικά με αυτή την εφαρμογή οι κλήσεις με απόκρυψη αριθμού αποτελούν παρελθόν.

2. NQ Call Blocker

To NQ Call Blocker δεν έχει να κάνει με κλήσεις με απόκρυψη αριθμού αλλά για κλήσεις που εμφανίζεται το νούμερο του καλούντος. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε τις παρακάτω επιλογές.

Blacklist (Μαύρη λίστα – Μπλοκάρει όλα τα τηλέφωνα που βρίσκονται καταχωρημένα εκεί, είτε προέρχονται από τις επαφές σας είτε όχι.

Πατώντας στο + μπορούμε να καταχωρήσουμε αριθμό προς αποκλεισμό:

1) From call log – Από το αρχείο πρόσφατων κλήσεων 
2) From contacts – από τις επαφές μας 
3) From messages – ( από μηνύματα που μας έχουν στείλει) 
4) Manually – (εισάγοντας έναν αριθμό χειροκίνητα)

Whitelist (Λευκή λίστα – Ίδιες επιλογές με παραπάνω απλά επιτρέπει εισερχόμενες κλήσεις μόνο από τα νούμερα που είναι καταχωρημένα σε αυτή, όλοι οι άλλοι αριθμοί είτε είναι στις επαφές μας η όχι θα μπλοκαριστούν)

 

Blocking Mode

Εδώ ορίζουμε πως θα λειτουργήσει ακριβώς η εφαρμογή 

1) Accept all – αποδοχή όλων των κλήσεων χωρίς περιορισμούς 
2) Block all from blacklist – (Μπλοκάρισμα όλων των αριθμών από την μαύρη λίστα 
3) Accept only from whitelist (αποδοχή μόνο όσων αριθμών βρίσκονται στην λευκή λίστα)  
4) Accept only from whitelist and contacts – αποδοχή μόνο όσων αριθμών βρίσκονται στην λευκή λίστα και στις επαφές της συσκευής μας

Στο μενού ρυθμίσεων (Settings) (από την κεντρική οθόνη στις τρεις τελείες επάνω δεξιά) βρίσκουμε επίσης  τις παρακάτω  επιλογές

1) How to block calls – Πώς να γίνει το μπλοκάρισμα των κλήσεων 

α) Hang up (απόρριψη της κλήσης) 
β) Hang up and send a text (not for blacklist) – απόρριψη της κλήσης και αποστολή μηνύματος (δεν λειτουργεί με την επιλογή μαύρης λίστας) 
γ) Μute without hanging up – Να μην απορριφθεί η κλήση απλά να μην ακούγεται ήχος κλήσης

Οι υπόλοιπες επιλογές είναι:

Block one-ring phone scum (όποιος παίρνει μια φορά και το κλείνει να τον μπλοκάρει), η γνωστή μας αναπάντητη κλήση.

Show notifications after blocking – Εμφάνιση ειδοποίησης για το μπλοκάρισμα κάποιας κλήσης

Block the message – Μπλοκάρισμα γραπτού μηνύματος (δεν λειτουργεί σε έκδοση Android 4.4 και άνω)

Χωρίς εφαρμογές; και πάλι γίνεται

Αν η συσκευή σας είναι τόσο παλιά που δεν παίρνει εφαρμογές η δεν έχει χώρο υπάρχει και η εξής εναλλακτική. 

Κατεβάστε από τον σύνδεσμο εδώ ένα σιωπηλό ringtone, δηλαδή έναν ήχο κλήσης που όπως δεν καταγράφονται ήχοι στο αρχείο, και θέστε τον ως προεπιλεγμένο ήχο στην συγκεκριμένη επαφή που θέλετε να μην ακούγεται ήχος κλήσεις όταν σας καλεί.

Μενού επαφές -> επεξεργασία -> Ηχος κλήσης 

Εκεί επιλέγετε το αρχείο Silent που έχετε ανεβάσει στην συσκευή σας

Πως να μπλοκάρετε κάποιον στο Viber χωρίς να σας καταλάβει

Μερικοί άνθρωποι είναι απλά πάρα πολύ δυσάρεστοι ή ενοχλητικοί για να τους υπομείνετε για πολύ. Εάν ξέρουν τον αριθμό σας, μπορούν να σας στείλουν μήνυμα στο Viber και το να τους πείτε να μην σας ενοχλούν ίσως να μην είναι αρκετό για να σας αφήσουν ήσυχους.   Σε αυτή την περίπτωση, το μόνο που έχει νόημα είναι να μπλοκάρετε τον αριθμό τους.

Τι συμβαίνει όταν αποκλείσετε ένα άτομο στο Viber

Πριν προχωρήσετε και μπλοκάρετε κάποιον στο Viber, είναι καλό να ξέρετε τι ακριβώς πρόκειται να συμβεί.

Πιθανότατα δεν σας απασχολεί το μπλοκάρισμα ενός άγνωστου αριθμού, επειδή δεν γνωρίζετε το άτομο πίσω από αυτό. Τι γίνεται με τους ανθρώπους που γνωρίζετε;

Όταν πρόκειται για άτομα που βρίσκονται στη λίστα επαφών σας, βεβαιωθείτε ότι δεν θα ειδοποιηθούν ότι τους αποκλείσατε.

 

Εδώ είναι τι συμβαίνει με όσους έχετε αποκλείσει:

  1. Δεν είναι πλέον σε θέση να επικοινωνήσουν με εσάς με κανέναν τρόπο,  είτε με μήνυμα κειμένου ή καλώντας σας.
  2. Δεν μπορούν πλέον να δουν αν είστε συνδεδεμένοι ή όχι.
  3. Οποιαδήποτε αλλαγή προφίλ που κάνετε θα είναι αόρατη σε αυτούς.
  4. Ένα άτομο που αποκλείσατε δεν μπορεί να σας προσθέσει σε οποιαδήποτε ομαδική συνομιλία στο Viber.
  5. Ωστόσο, αν είστε ήδη μέρος της ίδιας ομαδικής συνομιλίας, θα βλέπουν όλα τα μηνύματα που γράφετε.

Παρόλο που η αποκλεισμένες επαφές δεν θα λάβουν ειδοποίηση, ενδέχεται να παρατηρήσουν ότι τους αποκλείσατε αν προσπαθήσουν να σας καλέσουν ή να στείλουν μηνύματα. Εάν είστε τυχεροί, μπορεί να υποθέσουν ότι είστε προσωρινά μη διαθέσιμος. Ωστόσο, τα μηνύματά τους δεν θα επισημανθούν ποτέ ως “παραδοθέντα” ή “εμφανισμένα”. Με την πάροδο του χρόνου, θα συμπεράνουν πιθανώς ότι τους αποκλείσατε ή σταματήσατε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή.

Δυστυχώς, υπάρχουν μερικοί απλοί τρόποι με τους οποίους μπορούν να ελέγξουν εάν το Viber σας εξακολουθεί να είναι ενεργό – για παράδειγμα, μπορούν να στείλουν ένα μήνυμα από έναν νέο αριθμό. Δεν μπορείτε να αποκρύψετε ή να αρνηθείτε εντελώς ότι έχετε αποκλείσει κάποιον.

Πώς να αποκλείσετε έναν άγνωστο αριθμό στο Viber

Ας δούμε τι συμβαίνει όταν ένα άτομο σας στέλνει μηνύματα από άγνωστο αριθμό. Θα ειδοποιηθείτε για το μήνυμα στην κορυφή της οθόνης σας με την φράση “Ο αποστολέας δεν βρίσκεται στην λίστα επαφών σας”

  Η ειδοποίηση θα σας δώσει τις ακόλουθες επιλογές:

  1. ΠΡΟΣΘΗΚΗ στις επαφές
  2. Αποκλεισμός και αναφορά ανεπιθύμητων μηνυμάτων – Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να απαλλαγείτε από τα bots. Με βάση την αναφορά spam, το Viber μπορεί να αποκλείσει αυτόν τον αριθμό.
  3. Αποκλεισμός – Εάν λάβετε ένα μήνυμα που είναι ανεπιθύμητο, μπορείτε απλά να αποκλείσετε τον λογαριασμό από τον οποίο αποστέλλεται.

Τώρα, λίγα λόγια σχετικά με τον αποκλεισμό γενικά.

 

Πώς να αποκλείσετε μια υπάρχουσα επαφή στο Viber

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να αποκλείσετε μια επαφή στο Viber. Μπορείτε να το κάνετε απευθείας από ένα παράθυρο συνομιλίας ή να χρησιμοποιήσετε τη λίστα αποκλεισμού.

 

Τρόπος χρήσης της λίστας αποκλεισμού

 

Η λίστα αποκλεισμού είναι μια λειτουργία στο Viber, το οποίο συγκεντρώνει όλες τις επαφές που έχετε αποκλείσει σε μια θέση. Μπορείτε πάντα να προσθέσετε περισσότερα άτομα στη λίστα ή να τα ξεμπλοκάρετε αν αλλάξετε γνώμη. Εδώ είναι πώς να το κάνετε:

1. Ανοίξτε την εφαρμογή Viber.

2. Αγγίξτε την επιλογή Περισσότερα στο κάτω μέρος της οθόνης για πρόσβαση στις επιλογές.

 

 

3. Επιλέξτε Ρυθμίσεις.

4. Στη συνέχεια, πατήστε στο Ιδιωτικό απόρρητο.

Επιλέξτε τη λίστα Block.

Στην επάνω δεξιά πλευρά θα δείτε ένα εικονίδιο + (Προσθήκη).

Όταν το πατήσετε, θα ανοίξει ένα παράθυρο επιλογής και μπορείτε να επιλέξετε ποια επαφή θα μπλοκάρετε.

 

Μπορείτε επίσης να το κάνετε χειροκίνητα πληκτρολογώντας το όνομα ή τον αριθμό τηλεφώνου τους. Αν το κάνετε με αριθμό, μην ξεχνάτε τον διεθνή κωδικό κλήσης.

 

Πώς να αποκλείσετε τη χρήση του παραθύρου συνομιλίας

Εδώ είναι ένας άλλος απλός τρόπος για να μπλοκάρετε κάποιον:

1. Ανοίξτε το Viber.

2. Θα προσγειωθείτε αυτόματα στο παράθυρο συνομιλίας.

3. Επιλέξτε μια επαφή που θέλετε να απαγορεύσετε.

4. Μεταβείτε στις επιλογές (τρεις κάθετες κουκίδες στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης σας).

 

5. Επιλέξτε πληροφορίες συνομιλίας.

6. Επιλέξτε Αποκλεισμός αυτής της επαφής. Μπορείτε αργότερα να τα ξεμπλοκάρετε χρησιμοποιώντας τα ίδια βήματα.

 

 

Αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται να γνωρίζετε για το μπλοκάρισμα στο Viber. Μπορείτε να μπλοκάρετε και να αναφέρετε τους spammers που δεν γνωρίζετε, αλλά μπορείτε επίσης να αποκλείσετε τους ανθρώπους που επιθυμείτε να μην έχετε επικοινωνία.

Δεν θα το παρατηρήσουν αν δεν προσπαθήσουν να έρθουν σε επαφή μαζί σας αφού έχει γίνει ο αποκλεισμός.

Τα πράγματα μπορεί να γίνουν αμήχανα και δυσάρεστα εάν είστε όλοι μέλη της ίδιας συνομιλίας ομάδας. Δεν θα δείτε τα μηνύματά τους αλλά θα δουν τα δικά σας.

Τέλος τα Windows 7! Η Microsoft σταμάτησε την υποστήριξή τους

Οι χρήστες των Windows 7 δεν θα έχουν πλέον κρίσιμες αναβαθμίσεις ασφαλείας και το μηχάνημα τους δεν θα είναι ασφαλές σε κυβερνο-επιθέσεις και άλλες απειλές. Τα Windows 7 είχαν κυκλοφορήσει το 2009 και σήμερα, παρόλο που έχουν μεσολαβήσει τα Windows 8 (2012), Windows 8.1 (2013) και Windows 10 (2015), σχεδόν ένας στους τέσσερις χρήστες Windows διεθνώς εξακολουθεί να έχει την έκδοση 7, σύμφωνα με την εταιρεία StatCounter.

Μετά τη διακοπή της τεχνικής υποστήριξης, αν κάποιος χάκερ βρει ένα νέο κενό ασφαλείας στα Windows 7, η Microsoft δεν θα σπεύσει να το «κλείσει». Αυτό σημαίνει ότι οι υπολογιστές με Windows 7 θα συνεχίσουν μεν να λειτουργούν, αλλά θα είναι πιθανότερο να μολυνθούν με κακόβουλο λογισμικό. Ο κίνδυνος δεν υπάρχει για όσα μηχανήματα με Windows 7 δεν είναι διασυνδεμένα ποτέ στο διαδίκτυο (πράγμα σπάνιο).

Η Microsoft κάλεσε τους χρήστες να εγκαταστήσουν τα νέα Windows 10, τα οποία όμως δεν διατίθενται πια δωρεάν (εκτός και κανείς αγοράσει ένα νέο υπολογιστή με προεγκατεστημένα τα Windows 10). Επίσης είναι πιθανό το νέο λειτουργικό σύστημα να μην «τρέξει» ομαλά σε παλαιό υπολογιστή. Οι ελάχιστες απαιτήσεις για τα Windows 10 είναι επεξεργαστής 1GHz, μνήμη 1 GB και αποθηκευτικός χώρος 16GB.

Μερικές εταιρείες χρησιμοποιούν εφαρμογές που «δουλεύουν» μόνο σε περιβάλλον Windows 7. Ειδικά γι’ αυτές τις επαγγελματικές εκδόσεις των Windows 7 (Professional και Enterprise), θα μπορεί κανείς να έχει συνέχιση της υποστήριξης έως το 2023, αλλά με ετήσια πληρωμή 25 έως 200 δολάρια ανά συσκευή, σύμφωνα με το BBC.

Προσοχή! Απάτη μέσω facebook – Παραβιάζουν προφίλ και σας ζητούν χρήματα

 

 

Μια νέα ηλεκτρονική απάτη βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα από επιτήδειους. Αυτή τη φορά «χακάρουν» προφίλ χρηστών και στέλνουν μέσω του messenger το παρακάτω μήνυμα: «Καλησπέρα. Τι κάνεις;!!

Εγώ είμαι στο τρέξιμο. Έχασα το πορτοφόλι μου. Να σε ρωτήσω κάτι.. Έχει μήπως λογαριασμό στην τράπεζα Π…..; Θέλω μια μεγάλη χάρη. Έχασα και την κάρτα τραπέζης.»

Σε περίπτωση που απαντήσετε, ο αποστολέας, που εμφανίζεται με το προφίλ κάποιου φίλου σας στο Facebook, θα σας ζητήσει να του στείλετε χρήματα με την αποστολή ενός κωδικού και στη συνέχεια με τον κωδικό αυτό να «σηκώσει» τα χρήματα από το ΑΤΜ της τράπεζας.

Μάλιστα, ο αποστολέας θα σας υποσχεθεί ότι θα σας επιστρέψει τα χρήματα την επόμενη και μάλιστα με τόκο. Σύμφωνα με την καταγγελία Πατρινός που έλαβε το μήνυμα στο κινητό του, παραξενεύτηκε και επικοινώνησε με τον υποτιθέμενο αποστολέα για να διαπιστώσει ότι του είχαν «χακάρει» τον λογαριασμό.

Μάλιστα, το ίδιο μήνυμα είχε σταλεί από τον συγκεκριμένο λογαριασμό σε μαζική αποστολή. Μεγάλη προσοχή λοιπόν εάν λάβετε τέτοιου είδους μηνύματα από δήθεν «φίλους» που ζητούν χρήματα.

Σε κάθε περίπτωση για την μέγιστη δυνατή ασφάλεια θα πρέπει να έχετε ορίσει δευτερεύοντα λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για ανάκτηση του προφιλ σας και από τις ρυθμίσεις του Facebook να έχετε επίσης ενεργοποιήσει τον “έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων” επαλήθευση σε δύο βήματα, με την οποία κάθε φορά που πηγαίνει να γίνει σύνδεση στον λογαριασμό σας από άλλη συσκευή να σας έρχεται sms με κωδικό επιβεβαίωσης.

Δείτε στον σύνδεσμο παρακάτω

https://www.facebook.com/help/148233965247823

 

Η δεύτερη απάτη έχει να κάνει με την κλωνοποίηση

Στόχος της «κλωνοποίησης» είναι να δημιουργήσουν έναν κύκλο «φίλων» και να αρχίσουν να στέλνουν μηνύματα, μέσω των οποίων επιδιώκουν να ξεγελάσουν άλλους χρήστες και να τους αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά δεδομένα.

Δυστυχώς, το φαινόμενο της «κλωνοποίησης» λογαριασμών στο Facebook έχει αρχίσει να αποκτά φαινόμενα επιδημίας, με αποτέλεσμα να θορυβηθεί η εταιρεία και να καλεί τους χρήστες να λάβουν τα μέτρα τους.

Μια σειρά βασικών μέτρων προστασίας, είναι να κρύψουμε τη λίστα των φίλων μας, να κλειδώσουμε τα ποστ και τα δεδομένα μας, ώστε να τα βλέπουν μόνο οι φίλοι μας, και να σιγουρευτούμε ότι ένας απατεώνας δεν έχει πρόσβαση στα στοιχεία μας.

Όσο για το πώς θα διαπιστώσουμε αν κάποιος έχει κλωνοποιήσει το λογαριασμό μας, ένα απλό ψάξιμο στο Facebook για ονόματα παρόμοια με το δικό μας θα μας δείξει αν υπάρχει θέμα και θα μπορέσουμε να κάνουμε αναφορά στο Facebook.

 

ΚΕΠΚΑ: Τι πρέπει να προσέχουμε στα χριστουγεννιάτικα στολίδια

Συμβουλές για τις χριστουγεννιάτικες αγορές δίνει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών https://www.kepka.org/ εφιστώντας την προσοχή ιδιαίτερα στα λαμπιόνια, στα κεριά αλλά και στα στολίδια για τη διακόσμηση του σπιτιού.

Με γνώμονα ότι το χριστουγεννιάτικο δέντρο και όλα τα στολίδια, με τα οποία διακοσμούμε το σπίτι μας, τα Χριστούγεννα, πρέπει να είναι ασφαλή το ΚΕΠΚΑ δίνει αναλυτικές οδηγίες για το τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές.

Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια

Τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες διοικητικές και τεχνικές απαιτήσεις, για να μη βάζουν, σε κίνδυνο, την υγεία, την περιουσία ακόμα και τη ζωή μας. Για να είναι ασφαλή τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια, γιρλάντες, φωτάκια, αγιοβασίληδες και άλλα διακοσμητικά είδη, που λειτουργούν, με ηλεκτρικό ρεύμα, πρέπει:

  • Να φέρουν πάνω στο προϊόν  τη σήμανση CE,τα τεχνικά στοιχεία λειτουργίας και τον τύπο προϊόντος, τον κατασκευαστή και τα στοιχεία του ή τον υπεύθυνο εισαγωγέα / διαθέτη, στην Ελλάδα.
  • Να συνοδεύονται, από οδηγίες χρήσης, στα Ελληνικά και να αναγράφονται τα στοιχεία της εταιρείας, που διαθέτει το προϊόν ή τα στοιχεία του εξουσιοδοτημένου service της συσκευής.
  • Σε περίπτωση χρήσης του προϊόντος, σε εξωτερικό χώρο, να αναγράφεται, σαφώς, η ένδειξη αυτή, επί της συσκευασίας και του φυλλαδίου οδηγιών χρήσης καθώς και η ένδειξη προστασίας ΙΡ (τουλάχιστον ΙΡ40 για εξωτερικό χώρο) και να τηρούνται οι κανονισμοί ασφαλείας εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων.
  • Το πάχος της εξωτερικής καλωδίωσης να είναι τουλάχιστον 5mm.
  • Το φις να είναι διπολικό και κανονικού μεγέθους.
  • Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να έχουμε εγκαταστήσει ρελέ διαρροής, στις οικιακές εσωτερικές ηλεκτρικές εγκαταστάσεις του σπιτιού μας, για την επιπρόσθετη προστασία των χρηστών και των εγκαταστάσεων.

Υπάρχουν και κάποιες άλλες μικρές συμβουλές, που πρέπει να ακολουθούμε, οι καταναλωτές, όταν στολίζουμε το σπίτι μας, τα Χριστούγεννα.

· Επιθεωρούμε τα χριστουγεννιάτικα φωτιστικά μας, για διαρροές, κοψίματα ή καμένες λάμπες καθώς και αν το φις έχει καλή προσαρμογή, με την πρίζα, για την αποφυγή σπινθηρισμών, πριν τα τοποθετήσουμε στο δέντρο.

· Διαβάζουμε, με προσοχή, τις οδηγίες χρήσης και τις εφαρμόζουμε.

· Δεν αφήνουμε, ποτέ, τα φωτάκια του δέντρου αναμμένα, όταν πηγαίνουμε, για ύπνο ή όταν βγαίνουμε, από το σπίτι.

· Δεν αγοράζουμε χριστουγεννιάτικα φωτάκια, από πλανόδιους.

· Αν υποψιαστούμε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, δε χρησιμοποιούμε τα φωτάκια, αλλά τα επιστρέφουμε, στο κατάστημα αγοράς.

· Δε διορθώνουμε, ποτέ, χαλασμένα λαμπάκια.

· Τα λαμπιόνια χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας, όταν χαλάσουν, δε τα πετάμε, στα σκουπίδια, αλλά στους ειδικούς κάδους ανακύκλωσης.

· Τα φωτιστικά, στους εξωτερικούς χώρους, τα τοποθετούμε, κατά τη διάρκεια της μέρας, για να μπορούμε να βλέπουμε τυχόν φθορές, στις καλωδιώσεις ή υγρασία, που μπορεί να έχει εισχωρήσει, στις επαφές. Δεν αφήνουμε τα λαμπάκια να ακουμπούν, σε υλικά, που πιάνουν εύκολα φωτιά, όπως χαρτιά και υφάσματα κ.α.

· Προσοχή, στα χριστουγεννιάτικα στολίδια, που μοιάζουν, με φρούτα και τρόφιμα. Τα μικρά παιδιά μπορεί να τα θεωρήσουν πραγματικά τρόφιμα, να τα βάλουν, στο στόμα τους και να θέσουν, σε κίνδυνο την υγεία ή και τη ζωή τους. Κανονικά, απαγορεύεται να κυκλοφορούν, στην αγορά τέτοια προϊόντα. Όμως, επειδή πολλά μπορούν να συμβούν, δεν αγοράζουμε στολίδια, που μοιάζουν, με τρόφιμα.
· Προσοχή, στα σπρέι διακόσμησης. Ακολουθούμε, πιστά, τις οδηγίες χρήσης.

Για την ασφάλεια του χριστουγεννιάτικου δέντρου πρέπει να γνωρίζουμε:·  Το χριστουγεννιάτικο δέντρο πρέπει να απέχει τουλάχιστον ένα μέτρο, από το τζάκι ή άλλες εστίες φωτιάς. Πρέπει να στηρίζεται γερά, να μην είναι σε επαφή με άλλα αντικείμενα του χώρου και να μη φράζει εξόδους του σπιτιού. Αν στο σπίτι υπάρχουν μικρά παιδιά ή κατοικίδια, για να αποφύγουμε ανατροπές ή τραυματισμούς μπορούμε να κόψουμε τα χαμηλότερα κλαδιά ή να το στερεώσουμε, στο ταβάνι ή σε κάποιο άλλο σταθερό αντικείμενο, με πετονιά.

·  Το φυσικό δέντρο δεν πρέπει να είναι ξεραμένο και το διατηρούμε υγρό, με συχνό πότισμα.

– Το τεχνητό δέντρο πρέπει να φέρει πιστοποίηση ότι είναι κατασκευασμένο, από βραδυφλεγή υλικά.

· Τα παιδιά δεν πρέπει, ποτέ, να τα αφήνουμε να παίζουν, χωρίς επιτήρηση, κάτω από το δέντρο. Αναπτήρες, σπίρτα, καλώδια, πρίζες και φωτάκια θα πρέπει να μην είναι προσεγγίσιμα, από τα παιδιά.

Για τα κεριά πρέπει να γνωρίζουμε:·    Τα κεριά πρέπει, πάντα, να είναι τοποθετημένα, σε σταθερές βάσεις (όχι πλαστικά ή άλλα εύφλεκτα υλικά) και σε απόσταση, από κουρτίνες.

· Δεν τα αφήνουμε αναμμένα, όταν φεύγουμε.

· Δεν ανάβουμε κεριά, σε χώρους, που μπορεί να υπάρξει ρεύμα αέρα.

· Δεν τα τοποθετούμε, κάτω από ράφια ή άλλες επιφάνειες.

· Ποτέ, δε χρησιμοποιούμε αναμμένα κεριά, για να διακοσμήσουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο.

· Κάθε αναμμένο κερί πρέπει να είναι τοποθετημένο, μακριά από τα κλαδιά του δέντρου.

Τι είναι η Διαδικτυακή Βοηθός (Virtual Secretary)

Μία Διαδικτυακή Βοηθός (συνήθως συντομογραφία VA – Virtual Assistant) , επίσης αποκαλούμενη βοηθός εικονικού γραφείου ) είναι γενικά αυτοαπασχολούμενη και παρέχει επαγγελματική διοικητική, τεχνική ή δημιουργική (κοινωνική) βοήθεια στους πελάτες από απόσταση από το γραφείο του σπιτιού .

Επειδή οι εικονικοί βοηθοί είναι ανεξάρτητοι εργολάβοι και όχι υπάλληλοι, οι πελάτες δεν είναι υπεύθυνοι για τυχόν φόρους, ασφάλειες ή παροχές που σχετίζονται με τους εργαζομένους, εκτός από  έμμεσες δαπάνες που περιλαμβάνονται στις αμοιβές της VA.

Οι πελάτες αποφεύγουν επίσης το υλικοτεχνικό πρόβλημα της παροχής επιπλέον γραφείου, εξοπλισμού ή προμηθειών, πληρώνουν για 100% παραγωγική εργασία και μπορούν να συνεργαστούν με Virtual Assistants, μεμονωμένα, ή σε επιχειρήσεις πολλαπλών VA για να καλύψουν τις ακριβείς ανάγκες τους.

Οι εικονικοί βοηθοί συνήθως εργάζονται για άλλες μικρές επιχειρήσεις . αλλά μπορεί επίσης να υποστηρίξουν πολυάσχολα στελέχη. Εκτιμάται ότι υπάρχουν πάνω από 25.000 εικονικούς βοηθούς παγκοσμίως με τον αριθμό να αυξάνεται συνέχεια.

Οι συνήθεις τρόποι επικοινωνίας και παράδοσης δεδομένων περιλαμβάνουν τις διασκέψεις Internet, e-mail και τηλεφωνικής κλήσης, ηλεκτρονικούς χώρους εργασίας και συσκευές φαξ. Όλο και περισσότερο, οι Virtual Assistants χρησιμοποιούν τεχνολογία όπως το Skype καθώς και το Google Voice.

Οι επαγγελματίες σε αυτή την επιχείρηση εργάζονται σε συμβατική βάση και μακρόχρονες συνεργασίες είναι κάτι το σύνηθες. Συνήθως με πάνω από 5 χρόνια διοικητικής εμπειρίας σε ένα γραφείο σε θέσεις όπως βοηθός εκτελεστικού, διευθυντής γραφείου / επόπτη, γραμματέας, νομικός βοηθός, νομικός γραμματέας, βοηθός ακινήτων και τεχνολογία πληροφοριών.

Τα τελευταία χρόνια οι εικονικοί βοηθοί έχουν επίσης δουλέψει σε πολλές mainstream επιχειρήσεις και με την εμφάνιση των υπηρεσιών VOIP όπως το Skype ήταν δυνατό να έχετε ένα Virtual Assistant που μπορεί να απαντήσει στο τηλέφωνό σας από απόσταση χωρίς την γνώση του τελικού χρήστη. Αυτό επιτρέπει σε πολλές επιχειρήσεις να προσθέσουν μια προσωπική επαφή με τη μορφή ρεσεψιονίστ χωρίς το πρόσθετο κόστος της πρόσληψης κάποιου.

Στην Ελλάδα ένα παράδειγμα αυτής την εφαρμογής είναι στις ιατρικές υπηρεσίες. Μπορεί να καλέσετε ένα γιατρό για να κλείσετε ραντεβού και να θεωρείτε οτι μιλάτε με την γραμματέα του αλλα στην πραγματικότητα μιλάτε με κάποια ηλεκτρονική γραμματεία.

Οι Virtual Assistants αποτελούνται από άτομα και εταιρείες που εργάζονται εξ αποστάσεως ως ανεξάρτητοι επαγγελματίες, παρέχοντας ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών τόσο σε επιχειρήσεις όσο και σε καταναλωτές. Η εικονική βιομηχανία έχει αλλάξει ουσιαστικά καθώς προσελκύει συνέχεια νέους στον τομέα.

Οι Εικονικοί Βοηθοί προέρχονται από ποικίλα επιχειρηματικά υπόβαθρα, αλλά τα περισσότερα έχουν πολυετή εμπειρία κερδισμένη στον “πραγματικό” (μη εικονικό) επιχειρηματικό κόσμο.

Ένας αποκλειστικός εικονικός βοηθός είναι κάποιος που εργάζεται στο γραφείο υπό τη διεύθυνση μιας επιχείρησης. Η επιχείρηση παρέχει σύνδεση και εγκατάσταση καθώς και εκπαίδευση.

Ο εγχώριος εικονικός βοηθός εργάζεται είτε στο γραφείο κοινής χρήσης είτε στο σπίτι τους. Η γενική VA μερικές φορές αποκαλείται βοηθός διαδικτυακής διοίκησης, ηλεκτρονικός προσωπικός βοηθός ή ηλεκτρονικός βοηθός πωλήσεων.

 Ένας εικονικός βοηθός για webmasters, εικονικός βοηθός μάρκετινγκ και βοηθός εικονικού περιεχομένου είναι συγκεκριμένοι επαγγελματίες που είναι συνήθως έμπειροι υπάλληλοι από εταιρικό περιβάλλον που άρχισαν να δημιουργούν τα δικά τους εικονικά γραφεία.

Διαφορές μεταξύ DVD-R και DVD+R

Δεν υπάρχει φυσική διαφορά ανάμεσα σε ένα δίσκο DVD-R / -RW και DVD+R / + RW.

Υπάρχει, ωστόσο, μια σειρά από τεχνικές διαφορές μεταξύ DVD-R / -RW και DVD+R / +RW. Η μορφή  DVD + R / +RW προσφέρει επιπλέον λειτουργικότητα και δυνατότητες για όσους
εγγράφουν ταινίες και ήχο.

Οι διαφορές στα πρότυπα

Η γενική μορφή DVD-R, που αναφέρεται συνήθως ως DVD-R, δημιουργήθηκε για τον καταναλωτή στις αρχές του 2001.  Σε αυτή την μορφή προστέθηκε και το DVD-RW και είναι επίσημα γνωστή ως  re-recordable disc και όχι ως re-writable disc . Πολλοί κατασκευάστές όπως η Compaq, η Packard Bell, η Apple και η Sony ξεκίνησαν την κατασκευή συσκευών DVD-R και διάθεση τους στην αγορά το 2001-2002, καθώς η μορφή DVD + R δεν ήταν ακόμη διαθέσιμη η μορφή DVD-R επικράτησε χωρίς κανενός είδους ανταγωνισμό.

Η παύλα στο DVD-R είναι απλά παύλα και όχι αρνητικό πρόσημο! Είναι δεν είναι ένα “DVD μείον R» όπως δεν υπάρχει και “CD μείον R”. Το πρόσημο του “μείον” είναι αποτέλεσμα της
παραπλανητικής διαφήμισης της ομάδας που δημιούργησε το DVD + RW.

Οι πληροφορίες που καταγράφονται σε ένα δίσκο DVD-R τείνει να έχει συμβατότητα αναπαραγωγής περίπου 90 έως 95 τοις εκατό σε όλες της συσκευές αναπαραγωγής που υπάρχουν. Αυτή είναι η υψηλότερη συμβατότητα μεταξύ των DVD.

Το DVD+R (DVD συν R) και + RW δεν έχει εγκριθεί από την ομάδα προτύπων του DVD Forum, αλλά αντίθετα υποστηρίζεται από το DVD + RW Alliance. Το DVD + RW Alliance υποστηρίζεται από τη Sony, την Yamaha, την Philips, την Dell, και την JP, έτσι ώστε να έχει, επίσης,
τεράστια υποστήριξη της βιομηχανίας για τις τεχνικές προδιαγραφές του.

Η Sony υποστηρίζει και τα δύο πρότυπα.

Οι πληροφορίες που καταγράφονται σε ένα δίσκο DVD+R τείνει να έχει συμβατότητα αναπαραγωγής περίπου 85 έως 90 τοις εκατό σε όλες τις συσκευές αναπαραγωγής που υπάρχουν. Αυτή είναι η δεύτερη υψηλότερη συμβατότητα μεταξύ των DVD.

Τι είναι το Youtube Content ID

Η Google χρησιμοποιεί μία τεχνολογία που ονομάζεται Content ID για να κατοχυρώνει τα πνευματικά δικαιώματα των Video που ανεβαίνουν στο διαδίκτυο. Είναι κάτι παρόμοιο με το Cinavia και το Shazzam, TrackID και Soundhound, εφαρμογές που σίγουρα έχετε χρησιμοποιήσει στο κινητό σας με τις οποίες ηχογραφόντας 10 δευτερόλεπτα από ένα τραγούδι, αυτόματα εμφανίζεται στην οθόνη του Smartphone σας το όνομα του τραγουδιού και ο ερμηνευτής.

Οταν ένα video ανεβαίνει στο Youtube, αυτόματα δημιουργείται για αυτό ένα “αποτύπωμα” μέσω ενός αλγόριθμου. Το content ID τότε συγκρίνει το περιεχόμενο του με αυτά που έχουν ανεβάσει οι κάτοχοι πνευματικών δικαιωμάτων για ομοιότητες.

Πλέον στις ημέρες μας οι κάτοχοι αυθεντικού υλικού ανεβάζουν αστραπιαία περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο, π.χ αν δοκιμάσετε να ανεβάσετε ένα απόσπασμα από μετάδοση των ολυμπιακών αγώνων το video σας θα αποκλειστεί αυτόματα παγκοσμίως και θα εμφανιστεί ένα μήνυμα όπως το παρακάτω.

“Το βίντεο αυτό δεν είναι πλέον διαθέσιμο λόγω υποβολής αξίωσης πνευματικών δικαιωμάτων από το χρήστη International Olympic Committee”

Φυσικά η τεχνολογία αυτή έχει αρκετά προβλήματα και πολλές φορές ανεβάζοντας ένα βίντεο αυτό μπλοκάρεται για παραβίαση που όμως δεν υφίσταται αφού έχει αναγνωριστεί εσφαλμένα ως προστατευμένο περιεχόμενο.

Η διαδικασία λειτουργεί ως εξής:

Ο χρήστης ανεβάζει ένα video.

Το Youtube επεξεργάζεται το video στον server του και δημιουργεί διάφορες εκδόσεις του (HTML5 έκδοση, HD, non-HD, 240, 360, 480, 720 κλπ).

Αν περιέχεται ήχος στο video δημιουργείται μια μοναδική συνάρτηση (hash) που ονομάζεται φασματογράφημα (spectrogram).

Η συνάρτηση για τον ήχο λειτουργεί όπως στις εφαρμογές αναγνώρισης ήχου στα Smartphones που αναφέραμε  παραπάνω (Shazam, TrackID η Soundhound). Οι περιοχές ελέγχου (σημεία αιχμής στο φασματογράφημα)  σημειώνονται και για την στοχευμένη περιοχή δημιουργείται μία συνάρτηση της μορφής: kjdlas980394jmlkjkjlkdf=312938092183jhkjfdfkjsdf.

Διάφορά καρέ από το video (κυρίως άδειες οθόνες και καρέ με κείμενο) λαμβάνονται ως δείγμα
Τα καρέ αναλύονται όταν το video είναι σε διαδικασία μετατροπής αυτόματα και δημιουργείται
μία συνάρτηση όπως συμβαίνει και με τον ήχο.

Το Content ID βασίζεται επάνω σε αποσπάσματα ήχου και video όπου οι κάτοχοι αυθεντικού προστατευμένου υλικού έχουν ανεβάσει στο Youtube. Το Youtube διατηρεί μία βάση δεδομένων με αυθεντικό υλικό για αυτό τον σκοπό. Σχεδόν αυτόματα στην περίπτωση ταύτισης το video σας μπλοκάρεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.

Η σύγκριση γίνεται κατά προσέγγιση αφού η απευθείας ταύτιση είναι σχεδόν σπάνια. Πολλοί χρήστες τραβούν με το κινητό τους την οθόνη την ώρα που παίζει η τηλεοπτική εκπομπή η το videoclip που θέλουν να ανεβάσουν στο Youtube ώστε το υλικό να διαφέρει από το πρωτότυπο και να μην μπλοκαριστεί, πολλές φορές χωρίς επιτυχία.